وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

آرزوهایـ کوچکـ منـ

لبه ی یه ارتفاعه حقیرنشستم...


دلم میخواد1بطری الکل سربکشم...


تا از مستی بالا بیارم


دلم  میخواد یه سیگار روشن کنم....


وقتی تموم شد روی دستم


خاموشش کنم...


دلم میخواد تو صورت یه قاصدک فوت کنم...


تا ازهم بپاشه.


دلم میخواد از قاصدک متلاشی شده


آویزون بشم...


دلم میخوادماه رو


بین دوت اانگشتام له کنم...


دلم میخواد


ازیه نردبون بالا برم


که اولین پله اش اخرین پله اش باشه...


دلم یه فیلم میخواد..یه فیلم که قهرمان نداشته باشه


دلم میخواد برام دلتنگ باشی..


وقتی اسممو میاری تنت بلرزه...


قلبت ازجاکنده بشه...


دلم


میخواد دیوونم باشی ...


میفهمی..؟


خوب همه ی ایناروروکاغذ نوشتم....


حالا دلم میخواد یه فندک بزنم


زیرش..که اتیش بگیره...


دلم میخواد ارزوهامو اتیش بزنم...


خاکسترش روبریزم تویه کف


دستمو اهسته فوت کنم....


دلم میخوادببینم خدا چه شکلیه...


کاش نورنباشه...


اخه نورچشمم


رومیزنه...


دلم میخواد یه فرشته گیربیارم وبا میخ بچسبونمش به سقفه اتاقم


دیگه دلم چی میخواد.....؟؟ کاش یادم بیاد...!!